wtorek, 6 maja 2008

WYŚCIGI

Miecio - jednostka zaprzyjaźniona, radośnie chichocząca; normalny człowiek, którego na terenie wyścigów dopada aberracja umysłowa.

Joanna - autorka dzieła, genialnie typująca i nie grająca na swoje typy.

Jurek - powinowaty Joanny, z upodobaniem i szkodą dla siebie obcinający program wyścigów.

Pan Marian - wyznawca poglądu, że kobiety nie służą do rozmów. Za dużo wiedział.

Pani Jadzia - pracownica wyścigowej kawiarni, wielkodusznie usuwająca efekty entuzjastycznego kibicowania graczy.

Derczyk - ognistowłosy dżokej, jeżdżący koszmarnie, załatwiający ciemne interesy. Dokończył żywota pod krzakiem berberysu.

Rachuba - powolnie działająca instytucja, obliczająca wysokość wypłat.

Sarnowski i Białas - dwóch najlepszych dżokejów na torze, prezentujący dużo wyższy poziom inteligencji niż pozostali.

Starszy uczeń Gomorek - talent dorównujący talentowi Derczyka.

Pan Edzio - dobroduszny osobnik wagi ciężkiej, były bokser.

Pułkownik - emerytowany i w cywilu.

Zawiejczyk - pechowo wygrany gracz.

Monika Gąsowska - na wyścigi przyprowadzona przez Zawiejczyka, koniara stuprocentowa.

Zameczek - trenujący karate dżokej.

Waldemar - kierowca, dostarczający na wyścigi znakomite paluszki.

Głośnik - beznamiętny, damski głos.

Maria - przyjaciółka Joanny, naukowiec robiący doświadczenia na szczurach, wiecznie spóźniająca się na wyścigi, grająca omyłkowe triple do spółki z Mieciem i gubiąca je natychmiast po zagraniu.

Dyrektor - dyrektor całego przybytku.

Pan Sobiesław - grający do spółki z Waldemarem.

Bolek Kujawski - utalentowany dżokej, zapominający o układach.

Jeremiasz - były sędzia starter, obecnie weterynarz.

Bazyli - tajemnicza twarz wydająca polecenia.

uczeń Miazga - jeździec o umiejętnościach adekwatnych do nazwiska.

nadkomisarz policji Jarkowski - gracz starający się pomimo atmosfery zwracać uwagę na wszystko.

Łysa Małpa - innostraniec, grający bezczelnie na stajenne informacje.

kierownik meetingu - wzbudzający silne emocje w Autorce, ofiara ruskiej mafii.

Zygmuś Osika - uparł się zostać dżokejem pomimo wszystko. Znajomy Moniki Gąsowskiej.

Janusz Borkowski - były policjant, prywatnie osobnik obdarzający Joannę czymś w rodzaju wielkich uczuć.

podinspektor Józio Wolski - prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa na wyścigach.

znajomy facet - znajomy ze wszystkiego, oprócz nazwiska.

Włóczka - dżokej Włoczkij, jeżdżący u Kapulasa

Kapulas - niegdyś świetny dżokej, obecnie bardzo ambitny trener.

Honorata - żona Miecia, posiadająca wybitne zdolności kulinarne.

pan Zdzisio - osobnik wymyślający najdziksze i najbardziej nietypowe gry, niezrażony niepowodzeniami. Fantasta, mitoman i szaleniec.

Kalarepa - trener Kalryp

Pan Sprzed Pierwszej Wojny Światowej - wygłaszający długie monologi na temat wyścigów sprzed Mieszka Pierwszego.

Malinowski - człowiek dość znany, na wysokim stanowisku, prawdziwy koniarz.

Podejrzany facet z tępą gębą - ochrona Miecia.

Komisja techniczna - ciesząca się wielką nieżyczliwością graczy.

Jolka Szpulec - narzeczona Derczyka.

Pani Ada - grająca górą fuksy.

oraz całe stado szlachetnych zwierząt

Autor spisu: Legs

Szukaj na tym blogu